Jeśli chodzi o porównanie cen: zwróciłbym uwagę na Dura-Ace i topowe grupy Campagnolo :) Korby do singla idzie kupić za 25-30zł nieużywane rometowskie w lokalnym sklepie rowerowym. W porównaniu przydałyby się też manetki do piast biegowych, ale bez klamek. Najtańsza korba - w kategorii "cena" wziąłeś do porównania SR Suntour, a w kategorii "masa" - Romet. Co do hamulca zespolonego, są piasty tylne z hamulcem bębnowym pod wolnobieg, a może również pod kasetę. Na pewno produkował je Sachs; były widywane w trekkingowych Batavusach i Gazelach :) Add a comment
Te wewnętrzne nakrętki będą się kręcić razem z podkładkami i tymi zewnętrznymi nakrętkami? Bo wydaje mi się że raczej będą blokować wkręcanie zewnętrznych nakrętek... Add a comment
Bardzo fajnie opisane, bardzo mi pomogło ale wydaję mi się, że pojawił się błąd ponieważ ta część ośki z wcięciem wzdłużnym pod podkładkę jest po lewej stronie bez koła zębatego a tu jest opisane na odwrót (Fot.11). Add a comment
Gwoli uzupełnienia: Laura: koła 28 Orion: koła 26, piasta tylna - wolnobieg, hamulec torpedo Przy chwili wolnego czasu podam więcej szczegółów + zdjęcia :) Pozdrawiam :) Add a comment
Bardzo fajnie opisane, bardzo mi pomogło ale wydaję mi się, że pojawił się błąd ponieważ ta część ośki z wcięciem wzdłużnym pod podkładkę jest po lewej stronie bez koła zębatego a tu jest opisane na odwrót (Fot.11). Add a comment