Jeśli chodzi o porównanie cen: zwróciłbym uwagę na Dura-Ace i topowe grupy Campagnolo :)
Korby do singla idzie kupić za 25-30zł nieużywane rometowskie w lokalnym sklepie rowerowym.
W porównaniu przydałyby się też manetki do piast biegowych, ale bez klamek.
Najtańsza korba - w kategorii "cena" wziąłeś do porównania SR Suntour, a w kategorii "masa" - Romet.
Co do hamulca zespolonego, są piasty tylne z hamulcem bębnowym pod wolnobieg, a może również pod kasetę. Na pewno produkował je Sachs; były widywane w trekkingowych Batavusach i Gazelach :)
Add a comment
Te wewnętrzne nakrętki będą się kręcić razem z podkładkami i tymi zewnętrznymi nakrętkami? Bo wydaje mi się że raczej będą blokować wkręcanie zewnętrznych nakrętek...
Add a comment
Bardzo fajnie opisane, bardzo mi pomogło ale wydaję mi się, że pojawił się błąd ponieważ ta część ośki z wcięciem wzdłużnym pod podkładkę jest po lewej stronie bez koła zębatego a tu jest opisane na odwrót (Fot.11).
Add a comment
Gwoli uzupełnienia:
Laura: koła 28
Orion: koła 26, piasta tylna - wolnobieg, hamulec torpedo
Przy chwili wolnego czasu podam więcej szczegółów + zdjęcia :)
Pozdrawiam :)
Add a comment
Bardzo fajnie opisane, bardzo mi pomogło ale wydaję mi się, że pojawił się błąd ponieważ ta część ośki z wcięciem wzdłużnym pod podkładkę jest po lewej stronie bez koła zębatego a tu jest opisane na odwrót (Fot.11).
Add a comment